Det var ju faktiskt 50% rea..

Okej, det ska erkännas; en students plånbok är inte den största.  Men just idag kände jag ett massivt sug efter shoppandet. Det är inte ofta det händer, men idag var alltså en av dessa dagar. Jag och min plånbok åkte ut till Torp för att "titta". Titta resulterade i följande:
- Ett par ljusa jeansGina Tricot för 199:- (det var ju ett kap, jag var tvungen. Dom känns för övrigt som ett par leggings (y))
- En lila tisha från Gina Tricot för 99:- (Jag har ju ingen lila t-shirt..?)
- Ett svartsilvrigt armband från Ur&Penn. 30 kronor! (Halva priset på allt på Ur&Penn, hur kan man motstå?)
- Nu till min favorit: En lite större damklocka i märket Regal från Ur&Penn för 200 kronor! (Se på bilden bara, underbar.)

Efter min "titt" skulle jag in till stan för att dra en fika med Jenny. Inne på Åhlens hände det igen. Jag fick tillbaka köpsuget:
- Ett par vita, mönstrade pärlörhängen från Åhlens för 35:- (Jag behövde ett par..?)

Väl på fikastället, Uddevallas nästbästa fikaställe efter Snäckan, ville jag äta. Jag valde den "matiga tacosoppan." Den var minst sagt matig. Jag fick i mig en tredjedel. Denna soppa kostade iallafall 75:-.

Resultatet av denna dagen?
638 kronor fattigare, för att jag så envist skulle ut på Torp och "titta."



Jag med min nya älskling.

PEACE
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0