Ju fler, desto bättre


Jag har kommit in i en armbandsperiod. Helst ska det vara mängder av dem också. Just nu har jag på mig fem stycken. Från vänster till höger:
1. Hittade det i min smyckeslåda igår. Säkerligen från H&M för flera år sedan.
2. Samma som ettan, dock tror jag detta kommer från en ungdomstidning..
3. Ett armband från en smyckesaffär i Uddevalla, fick detta av min bror på min 19-årsdag.
4. Ett armband med trycket "Carpe Diem". 129 kronor från Nelly eller Bubbleroom!
5. Ett svart armband i tyg. Detta var en julklapp rån mig till mig och mina vänner. Yvonne har ett rött, Marielle har ett vitt och Anja har ett lila. Jag hoppas ni använder dem flitigt.. Dessa är köpta på Nelly.

Jag tror jag är lite efter med denna trend, men whatever?



Nu ska jag krypa upp i soffan, läsa juridik samt äta någonting gott.

Peace

/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0