Shape up, för fan!

Titeln tillägnar jag bloggens andra skribenter och Sveriges herrlandslag i handboll.

Fredagkväll och vad gör jag, undrar ni? Jag sitter hemma med min mamma och tittar på Let's Dance. Helt underbart om ni frågar mig. Sen onsdag förra veckan har jag haft fullt upp hela tiden, för att inte bara sätta mig ner och tänka. För att inte grubbla och gnälla. Nu sitter jag bara här, käkar tacos och glor på tv. Helt fantastiskt. Imorgon bär det av till kusinen för att fira hennes födelsedags och förlovning. Grattis till dig och er! Tänkt ut min outfit redan nu, och jag hade inget att göra så jag satte ihop ett litet bildkollage;
Morgondagens outfit egentligen då..
Tröja med nitar, Monki; 199:-
Svarta jeans, Cheap Monday; 399:-
Svart skinnjacka, Cubus; 499:-
Svart sjal, HM; ?
Pälsmössa, vintage
Armband, se inlägget lite längre ner
Läppstift, HM; 39:-
Nagellack, HM; 49:-
Skor (med nitar egentligen), snodda av mamma

Ingen mer uppdatering från mitt håll förrens någon annan visar ett jävla livstecken.. Tror jag..

PEACE
/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0